Planéta

"A művészet a kimondhatatlan tolmácsa" /Goethe/

Kötelék

2017. április 16. 12:55 - Nymphet

Én nem értem ezt, ám igen szertelen
Tűnődve elém szállt eme verselem.
Mint napszállta égbolton mohó áradat
Tömegen átsejlő karmazsin fáklyahad.

Én nem értem ezt, de mézesen sajog
Egy tekintet lelkemben örökkön vacog.
Aranyszín napsugár villan az égen
Pedig a sötétség leple leszállt már régen.

Én nem értem ezt, de szívem zakatol
S a vágyak súlya az élethez lakatol.
Üvöltő csendje lágyan simogat
Akár az április, ha viharral riogat.

Én nem értem ezt, de felemészt
Gonosz kacajjal felettem heverész.
Ostoba terveket szőttem a világba
De ha te szerettél, nem éltem hiába.

ffff.jpg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nymphet.blog.hu/api/trackback/id/tr9412429957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása